FAQ’s

Her på siden finder du nyttig viden omkring hjemmesiden samt produktionen.

Basis viden

Hvornår må jeg senest returnere min pakke?

Hos Sophia Shabro har du altid 14 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager pakken. Pakken skal afleveres til distributøren inden for 14 dage.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Du har 14-dages fortrydelsesret. Send en mail til info@koldmosegaard.dk, hvori du angiver dit ordrenummer og de vare du ønsker at returnere.

Samtlige varer skal returneres i originalemballagen og i originaltilstand.

Retur efter valgt leveringsmetode:

Instrukser for retur med DAO:
1) Sæt returlabel udenpå pakken.
2) Indlever pakken hos nærmeste pakkeshop.
3) Det anbefales at du beder om at få en kvittering, således at din pakke er forsikret.

Instrukser for returnering med GLS:
1) Sæt returlabel udenpå pakken.
2) Indlever pakken hos nærmeste pakkeshop.
3) Det anbefales at du beder om at få en kvittering, således at din pakke er forsikret.

Instrukser for returnering med PostNord:
1) Sæt returlabel udenpå pakken.
2) Indlever pakken hos nærmeste pakkeshop.
3) Det anbefales at du beder om at få en kvittering, således at din pakke er forsikret.

Instrukser for returnering med BRING:
1) Sæt returlabel udenpå pakken.
2) Indlever pakken hos nærmeste pakkeshop.
3) Det anbefales at du beder om at få en kvittering, således at din pakke er forsikret.

Hvornår bliver jeg tilbagebetalt for min retur?

Returneringsprocessen kan tage op til 14 dage inden pengene er synlige på din konto.

1. uge) Pakken bliver afleveret.

1. uge – 2. uge) Pakken ankommer til distributørens sorteringsdepot.

2. uge – 3. uge) Returpakken ankommer på Koldemosegaard og bliver behandlet.

3. uge 4. uge) Refunderingen gennemføres og returkvitteringen sendes via e-mail.

Betaling

Dit køb hos Sophia Shabro omfattes af købeloven, hvilket betyder, at du kan få en defekt vare byttet eller få prisen nedsat afhængig af fejlens omfang. Reklamationsretten dækker udelukkende produktionsfejl.

Du har ret til at reklamere produkter fra Sophia Shabro inden for 2 år fra den dag du har modtaget produktet. Du skal reklamere varen fra det tidspunkt du opdager fejlen. Det rekommanderes  at du reklamerer din vare snarest muligt og ikke senere end 2 måneder efter du har opdaget fejlen.

For at vi kan behandle din reklamation, har vi brug for nedenstående tilsendt via e-mail:
1) Tydelig beskrivelse af hvordan fejlen er opstået.
2) Hvilken dato du opdagede fejlen.
3) Tydelige billeder af fejlen samt af produktet i sin helhed, forfra og bagfra.
4) Send informationen i en mail til info@koldmosegaard.dk

Hvordan sporer jeg min bestilling?

I mailen med din ordrebekræftelse fra Sophia Shabro og kvittering finder du et track and trace link. I linket kan du følge med, hvor langt din leverance er.

Det kan tage op til 24 timer inden sporingen opdateres fra tidspunktet du modtog din ordrebekræftelse fra Koldmosegaard og kvitteringen.

Leverer I til postbokse?

Af sikkerhedsmæssige årsager leverer Sophia Shabro ikke til postbokse.

Forsendelse og retur-politik

Kontakt muligheder:

Har du flere spørgsmål?